جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

انصاری‌فرد در جام جهانی تاریخ‌ساز می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۳۶۷۶۵
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
انصاری‌فرد در جام جهانی تاریخ‌ساز می‌شود؟
یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان این شانس را دارد تا در جام جهانی تاریخ ساز شود.

گروه وزش/شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان اواخر آبان ماه بود به قطر رسید تا خود را برای حضور پرقدرت و آبرومند در جام جهانی آماده کند. تیم ملی کشورمان تا اینجای کار در دو بازی یک برد و یک باخت به دست آورده اما شانس خوبی برای صعود به مرحله بعد دارد.

درباره تیم ملی اما نکته جالبی وجود دارد و آن این است که از بین بازیکنان فعلی تیم ملی، فقط کریم انصاری‌فرد سابقه گلزنی در جام جهانی قبلی را داد. انصاری‌فرد در جام جهانی ۲۰۱۸ از روی نقطه پنالتی دروازه پرتغال را باز کرد. با این شرایط انصاری‌فر شانس این را دارد که در با گلزنی در جام جهانی ۲۰۲۲ به اولین بازیکن ایرانی تبدیل شود که بیش از یک گل در جام جهانی به ثمر رسانده است.

تیم ملی فوتبال ایران در تمام ادواری که در جام جهانی حضور داشته موفق شده که ۹ گل به ثمر برساند. ایرج دانایی‌فر، حسن روشن، حمید استیلی، مهدی مهدوی‌کیا، یحیی گل‌محمدی، سهراب بختیاری‌زاده، رضا قوچان‌نژاد، کریم انصاری‌فرد و بوحدوز مدافع مراکش زنندگان گل‌های ایران در جام جهانی بوده‌اند. مهدی طارمی دو بار، روزبه چشمی و رامین رضاییان هم به این لیست اضافه شده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->